Nahrada potenciometru sadou prepinacu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 9 08:56:29 CET 2017

A co palcové přepínače? Dělají se jak s výstupem BCD, tak i 1 z 10. Dáte 2 a
máte 100 možností, kdysi dávno jsem viděl i 0-F, tak by to bylo 256.

----- Původní zpráva -----
Od: Pavel KREJCI

Predpokladam, ze ten procesor klidne muze bezet z hodinkoveho krystalu, to
snad tolik neplechy neudela.
PK

Dne 8. ledna 2017 22:41 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napsal(a):

Ale tak to mi celkem doslo :) Ale porad je tam "velke dilemno", jestli vic
zahoupat tou napajeci sbernici, nebo si zkomplikovat detekci stavu - ja se
puvodne tak nejak tesil, ze bych tam tech prepinacu nastrkal osm (tedy s
nutnosti spolehlive merit 256 stavu), a to uz zacina dost neprijemne
prihorivat. Jo, stacilo by mi sest, ale ono se mi osm prepinacu tak akorat
vejde do radia a rezerva se hodi...