trubka jako zvukovod

Pondělí Leden 9 03:37:48 CET 2017

To ten vzduchovací kompresorek pro akvária mi přijde lepší a je taky za
tři stovky.
http://www.zooshop-eu.cz/produkt/akvarijni-technika/tetra/vzduchovaci-moturky/kompresor-aps-100
Ale pro to malinké množství plynu by taky šla použít elektrolýza vody. Z
1 litru se získá 600 l kyslíku (vodík nepočítám, prodifunduje stěnou
hadičky) a pokud chci vytvořit např. 6 ml kyslíku za hodinu, spotřebuju
100 ml vody za 1,1 roku. A těch 6 ml/hod je nejspíš zbytečně moc. Na to
stačí nádobka se dvěma elektrodama a připojit hadičku.
Anděl