trubka jako zvukovod

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Neděle Leden 8 21:33:08 CET 2017

Dobrý den,
řeším také měření výšky hladiny ve studni a nejlevnější hydrostatický
senzor / snímač jsem našel v cenách kolem 7.000 kč.
Připadá mi to na takové to domácí měření trochu hodně.

Např. Dinel HLM-25S s proudovým výstupem 4-20mA. Samotná sonda 6000 Kč +
kabel od 2000 Kč.

Nebo máte nějaký levnější zdroj těchto snímačů ?

Ondra