Nahrada potenciometru sadou prepinacu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 8 21:15:03 CET 2017

No jo, to je tezky - kdyz napisu dlouhej mail, kterej popisuje vsechny
technicke okolnosti, tak si ho tri ctvrtiny lidi neprectou ("ted na
takhle dlouhy cteni nemam naladu, to si prectu zitra" - a zitra je pak
vzdycky zitra :), kdyz napisu kratsi maiul s tim, ze kdyz se nekdo
"chytneL tak to rozvedu, tak je to taky spatne :)

Ale neberete mne uplne vazne, mam aktualne zase pres 38 C a chvilema
zacinam videt barevna kolecka, tak se mozna nevyjadruju uplne presne.

Kazdopadne tohle jsem si zkousel uz parkrat namalovat i nadratovat a
porad mi to rozumne nevychazelo (at uz elektricky, nebo mechanicky, viz
DPDT), neni to jen vyplod uvareneho mozku :)

Pavel Kutina