Nahrada potenciometru sadou prepinacu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 8 21:09:52 CET 2017

Nejsem si tim jistej tim, z ceho je ten potenciometr na horni strane
vlastne krmenej (vzhledem k tomu, ze se predpoklada, ze si tam uzivatel
muze neco pripojit, tak to asi bude mekke), takze je tu urcite riziko,
ze kdyz sepnu vsechny, tak to cele krmeni poleze do 1R.

A jestli se ted jen zhoupnou, nebo rovnou vysadej i ostatni kanaly
(protoze nepredpokladam, ze by kazdy potenciometr mel svuj oddeleny
zdroj), to je ve hvezdach - ale tak jako tak bude to neprijemne blizko
zkratu. Proto byl jeden z pozadavku na zacatku "ze by se celkovy odpor
potenciometru nemel nijak vyrazne menit", coz mi pri zmene ze 16R na 1R
docela jako vyrazna zmena pripada :)

Jak rikam - je to stavene na 5k potenciometr a nikdo nepredpoklada, ze
by se HW zmeny konfigurace provadely za chodu vysilace.

Pavel Kutina