Nahrada potenciometru sadou prepinacu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 8 20:23:33 CET 2017

Ale nad variantom MCU s digipotem jsem taky uvažoval, jen to ztrati
univerzalitu - já bych to rád i pro podobně postižené kolegy, kteří jsou
v lepším případě schopni přepájet ten potenciometr za něco jiného, a tď
bych ještě chtěl, aby hledali na desce vysílače vhodné krmení pro MCU...
Bylo by to samozřejmě elegantní, moderní - jen mi to připadá zbytečné,
když ta varianta s DPDT je poměrně postačující. Akorát že  šupleti mám
pytlík SPDT, tak jsem si říkal, jestli by to nešlo udělat nějak jinak.

Pavel Kutina