Nahrada potenciometru sadou prepinacu

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 8 20:00:56 CET 2017

 8.1.2017, 19:53:03

A potrebujete napetovej nebo rezistivni vystup ?
A bude se to prepinat "za provozu", (v tom pripade mi mozkove
enkodovani 4 na 16 prijde krajne neprakticke) nebo predem, napr. pred
zacatkem litani ( v tomto pripade zase IMHO je zcela nadbytecny
pozadavek, na neexistenci nezadoucich stavu) ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz