Nahrada potenciometru sadou prepinacu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 8 19:11:02 CET 2017

Nepotrebuju vyresit zakmity, potrebuju osetrit stav, kdy kuprikladu
pomalym prepnutim prepinace je kontakt uvnitr od jednoho kontaktu uz
odpojen, ale ke druhemu jeste neni pripojen - tu chvili je prepinac ve
vzduchu. To neni zakmit, to je stav, ktery v zavislosti na obsluze muze
trvat treba pul vteriny - to proste nastat nesmi.

Nic dalsiho neresim, multiplexery nepotrebuju, kondenzator navic tam
nesmi - potrebuju nahradit jeden potenciometr (kus pertinaxu, uhlikova
draha, kontakty na koncich, pohyblivy plechovy kontakt mezi nimi -
abychom si definovali pojmy).

Pavel Kutina