Nahrada potenciometru sadou prepinacu

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 8 18:13:03 CET 2017

Nevim na co presne to ma byt, ale jestli se tech 16 stavu zakoduje pomoci 4
prepinacu, tak stejne prechod z jednoho do druheho muze znamenat, ze se
pujde pres dalsi stavy.
Napriklad pri prechodu 0000->1111 :) Urcite se neprepnou vsechny prepinace
najednou.
Lenochovo reseni by asi bylo pouzit nejaky jednoduchy uC s DA prevodnikem.
Pak to bude jednoduche a da se i zaridit, ze po zdetekovani prvni zmeny
jakehokoliv prepinace se nejaky cas pocka, nez se vsechny ustali a vystup
DA se prehodi na novou hodnotu.
Jestli se to tak bezne dela, to nevim.
PK