Re: OT: Čím lepit lego?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Leden 7 21:47:20 CET 2017

Ale tak jo, když má člověk po ruce vhodné rozpouštědlo. Háček je v míře,
ve velikosti a tvaru spoje. Když se to naleptá moc, při vysychání
rozpouštědla můlže dojít ke tvarové deformaci, když málo, nebude to
držet, chce to docela cvik.

U toho Lega bych použil nějakou slušnější vteřinovku zcela bez uzardění,
k popsaným problémům nedojde. Ano, definice slušnější vteřinovky mi tam
chybí, ale to je tím, že já je spotřebovávám po desítkách gramů, takže
například tohle:

http://www.houska-modelar.cz/shop/product_info.php?cPath=1303_1332_122&products_id=7301

v nouzi to od Pelikána:
http://www.houska-modelar.cz/shop/product_info.php?cPath=1303_1332_122&products_id=12800

Ovšem tohle opravdu není balení pro každého, otevřené ani v lednici
nevydží rok použitelné a normální člověk toho dvě třetiny vyhodí.

Třígramové balení z Penny je zase za trest i na to Lego :)

Pavel Kutina

>>> Standa