[Mech] Zamrzani visaciho zamku

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Leden 7 15:30:17 CET 2017

Mohu potvrdit, do zámku žádný oleje či vazelíny nepatří. Mně se osvědčuje stará dobrá molyka, kterou nasypu do lihu. Mám to v lékovce s kapátkem a před každým použitím je třeba dobře protřepat.

Lih dostane molyku díky své vlínavosti téměř všude a vyprchá. Molyka díky svým vlastnostem maže velmi dobře. Co se týká zamrzání je třeba to udělat machanicky tak, aby se do zámku žádná voda nedostala, třeba kryt, ale hlavně aby mohla odtéct. Na to odtečení se hodně často zapomíná.

pg