[Mech] Zamrzani visaciho zamku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Leden 7 08:44:47 CET 2017

On Fri, 6 Jan 2017, Pavel Kadečka wrote:

> [...]
> ale co bylo horší, v zimě zamrzal. Není nic blbějšího, než když
> potřebujete vyjet s autem a nemůžete otevřít vrata. Nakonec jsem ho
> vždycky rozhýbal, ale raději jsem ho vyměnil za jiný (Yale), který je
> opravdu určený i na ven. Ten tam mám tak měsíc, ale když mrzne, tak
> stejně nejde zlehka, musím s ním zápasit. A to jsem ho hned po
> zakoupení namazal, nějakou vazelínou a mazadlem ve spreji, co máme v
> práci (není to WDčko).
>
> Potkali jste někdo podobný problém a jak to řešíte? Je nějaké speciální mazadlo?

Teflon ve spreji -

    http://www.ges.cz/cz/sprej-ptfe-GES08003353.html
    http://www.ges.cz/cz/sprej-teflon-200ml-GES08003205.html

ta tekuta napln ktera to zene ven vymyva necistoy pak se odpari
a zbude ten teflonovy prasek. Trosku spini, ale nelepi se na nej
spina jako na ruzne oleje a zustava kluzky i pri nizkych teplotach.