[Mech] Zamrzani visaciho zamku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 7 03:48:45 CET 2017

No zamek vymejt - pokud to neni nutne tak s mazanim zamku velmi opatrne
- pokud se zacnou pridirat stavitka nebo naopak vaznout je to v haji.
Proto je lepsi nemazat pokud to neni nutne. Pokud ano tak bych
jednoznacne zkusil silikonovy olej - ten asi ublizi nejmene a je
hydrofobni. Jen ma nevyhodu ze vysycha.
Pokud by nefungoval tak jednoznacne neco na bazi teflonu treba:
http://www.kola-online.cz/teflonovy-olej-tf2-150-ml-sprej/d6300

take hydrofobni a hlavne na sebe nebere prach.

RV