este jedna dlazdicska...

balu balu na k-net.fr
Pátek Leden 6 22:42:53 CET 2017

je tu nejak ticho tak pridam blbu otazku...

majme porty na procesore Atmega. Chcel by som niektore piny nadratovat
do boolean premennej, tak aby som po precitani dostal 0/1. Takisto by
som chcel zase niektore ine boolean premenne chcel nadratovat na
vystupne piny. Ako sa to v C spravne robi?

ak som spravne pochopil tak nastavit pin je
PORTC |= (1 << RELE_PIN); // set relay

vymazat pin je
PORTC &= ~(1 << RELE_PIN); // clear relay

da sa precitat pin aj inteligentnejsie ako toto?
     if ((PINC & 1 << ILIMIT_PIN) == 0) // if zero, current limit is active
       {ILimit = true;}
       else
       {ILimit = false;};

cielom mojho snazenia by che byt precitat pin ILIMIT_PIN, urobit nejaku
logicku operaciu a vysledny stav zapisat do RELE_PIN. Ako to urobit
korektne?

b.