CRI

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 6 17:24:26 CET 2017

 6.1.2017, 17:11:12

Klasika Osram T5 HE ES 32 W/840
svetelny tok = 3650 lm, P = 32 W, Ra>=80, zivotnost = 24000h (19000h)

a totez v ledkovem provedeni
SubstiTUBE Advanced Ultra Output 24W/840
svetelny tok = 3600 lm, P = 24W, Ra>80, zivotnost = 50000h

Jak moc, jsou tyto rozdily podstatne, necht posoudi kazdy sam.
(jde o katalogove udaje, pripoustim tedy, ze merene udaje mohou byt
vice rozdilne)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz