CRI

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 6 13:53:25 CET 2017

 6.1.2017, 13:40:07

Zarivky, normalni a pravdepodobne i usporne (nevim co to je), se
delaji  i s teplotou svetla 2700K, coz rozhodne neni hnusne studene.
CRI, ano, cim vic, tim lepe. Tech 80, neni nic moc, lepe neco kolem
90, ale tam uz je omezenejsi vyber, mensi merny vykon zdroju a u
zarivek i nizsi zivotnost.
IMHO, led pro celkove osvetleni mistnosti, s soucastnosti proti
zarivkam, nabizeji jedinou vyznamejsi vyhodu - jsou IN.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz