CRI

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 6 13:34:42 CET 2017

Podle me jsou zarivky porad nenahraditelne. LEDky jsou ted fajn do stolnich
lamp, lampicek na stul, ale na celoplosne osvetlovani to podle me neni
dobre - respektive vychazi to silene draho.

Jinak CRI a teplota spolu castecne souvisi. Cim vyssi CRI tim je
jednoznacne lepsi podani barev.

Znaceni u zarivek je celkem pruhledne - je to trojmistny kod napriklad 827
- posledni dve cisla je teplota - tedy 2700K. Prvni cislo je v podstate CRI
- 8 znamena tedy cca 80%. Delaji se sirokospektralni zarivky zacinajici
kodem 9 a barevna teplota uz zalezi na preferencich.

Delaji se ted zarivky v provedeni T5 HE - mam je ve svetle nad akvarkem -
jsou urcene do uzavrenych svitidel s vyssi teplotou a maji dlouhou
zivotnost a vyssi ucinnost.

Nove predradniky umi i stmivani.

RV