Re: tak platba za jistič přece jen prošla

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Čtvrtek Leden 5 21:14:23 CET 2017


A to by me teda zajimalo, proc v aute misto ty kravy neni idealni LiIon 
5-8Ah jako v notebooku...

Dne 05.01.2017 v 21:10 Lubor Otta napsal(a):
> Nová baterie podobně jako LiIon může trvale pracovat v "hladovém režimu"
> Kdyby se olověné baterie chovaly ideálně, tak by v autech stačily 
> akumulátory s destinovou kapacitou.
> Lubor
>
> http://search.seznam.cz/?q=hladov%C3%A9m+re%C5%BEimu+hybridn%C3%AD&url=http%3A%2F%2Fwww.stech.cz%2FPortals%2F0%2FKonference%2F2013%2F03-20%2520Elektronika%2C%2520%2520Mikroelektronika%2C%2520%2520Inovace%2F07%2520Akumulatory.pdf&data=lgLEEKpgYshSEpJcL9m-dr0zxULEQOETbi5xUAp4Dj_9z-8Yd-8Pf5TKZFdwOwL-tHrUiM7ilhrbTpXx2Yh_2IO1ve-9MAsHXmJDddJ_yairzqOTpdTOWG6lm8QCifKSxAJyoMQC2F4%3D 
>
>
>> V cem je vlastne ta HE3DA prulomova ? Ja v nejakem clanku cetl ze 
>> budou vyrabet 1kWh za 150$ a chteji se dostat na 100$ . Oloveny 
>> akumulator 12V
>> 100Ah ma taky 1kWh a stoji kolem 100-150$ . V cem bude prinost toho 
>> HE3DA,
>> vic nabijecich cyklu nebo mensi ztraty ?
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list