Re: Instalace ventilátorů

Jozef Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 20:59:55 CET 2017

Ak su prídavné ventilátory v rackoch v dátových centrách, tak su vždy hore a odsávajú teplý vzduch z hornej časti racku preč, obyčajne fúkajú priamo hore, mimo racku.
Ak by bolo výhodne tlačiť studený  vzduch do racku, tak by sa toho výrobcovia chytili a marketing by to silno pretláčal.
Asi by som nevymýšľal teplu vodu a oddával teplý vzduch z vrchnej časti racku preč.

Dodo

Dňa 5. 1. 2017, o 20:38, Jiri Foldyna <jiri.f na foldynovi.cz> napísal: