Re: OT povodne som napisal siahodlhe pojednanie o tom arduine, ale rozmyslel som si to, zmazal som to, takze len k tej Tojoteô was: trubka jako zvukovod

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 20:36:35 CET 2017

Je to možné, protože Vy v podobných věcech většinou míváte pravdu.
Já jsem někde četl komentář k tomu kódu, který psal někdo, kdo o
programování
celkem něco ví. Možná to byl ten pan Barr, možná ne, to už si nepamatuju.
Ale ty věci, které tam popisoval, jako neinicializované proměnné,
potenciálně nekonečně
cykly, které skutečně i prakticky mohly skončit v nekonečné smyčce (ne
jen teoreticky) atd.,
tak to skutečně nebyla ukázka precizní práce programátora.

PL