trubka jako zvukovod

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 20:29:23 CET 2017

Pro skladníka v předdůchodovém věku to možná nemá smysl profesní,
ale třeba mu to pomůže najít zábavu na dlouhé důchodové večery.
A třeba trochu odsune nástup Alzheimera.

Ale asi větší smysl to může mít pro 12-tiletého kluka, který možná
propadne technice a stane se z něho programátor, místo aby šel
studovat filosofii, obor "Vliv globální změny klimatu na genderovou
rovnoprávnost", kterého pak budeme živit na pracáku i z našich daní.

A pokud to berete jen z úzce egoistického hlediska co zrovna VY
z toho máte, tak když to bude používat (a tedy kupovat) víc lidí, tak
budou lepší vývojové nástroje, Číňani budou vyrábět širší sortiment
a bude to levnější.

Nevýhodu fakt nevidím vcelku žádnou.

PL