trubka jako zvukovod

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Leden 5 19:58:02 CET 2017

Dne 05.01.2017 v 19:22 Pavel Kutina napsal(a):
> Teda tady se schyluje k pátku :)
>
> Pavel Kutina
>
> P.S.: Abych si taky přiložil polínko - bod 1 jsou především ti, co to
> lepí, jak to jen jde, a nikomu to necpou, protože to dělají pro sebe,
> maximálně z toho udělají stránku na web, aby se pochlubili. Mám za to,
> že těch bude naprostá většina - a opravdu si myslíte, že to PRO NĚ nemá
> smysl?

Vaše polínko má dvě části :-)

1. Svým původním příspěvkem jsem reagoval na myšlenku p. Lukeshe, v
originále takto:
"Největším zločinem arduina je ale to prostředí, díky němuž může
programovat okouzlující programy i skladník ze šroubárny a tím požítat
koláče skutečným programátorům, kteří než MCU naprogramují, tak dlouhé
hodiny studují dejtoshit, jak mají nastavit pojistkovou skříň prosesoru."
To se dle mého názoru netýká Vámi zmiňovaných
"především ti, co to lepí, jak to jen jde, a nikomu to necpou, protože
to dělají pro sebe"

2. "PRO NĚ nemá smysl" není totéž, jako "Takže určitě lepší takhle než
vůbec." Proto jsem taky napsal "Určitě lepší? Pro sebe v tom nevidím
přínos žádný." Jestli se skladník (nebo obecně kdokoli jiný) dostane k
programování nelze objektivně zhodnotit jako lepší nebo horší. Je to
vždy subjektivní a já se docela zdráhám rozhodovat, co je pro jiné lidi
lepší (nebo horší).

jf