trubka jako zvukovod

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Leden 5 19:22:31 CET 2017

Teda tady se schyluje k pátku :)

Pavel Kutina

P.S.: Abych si taky přiložil polínko - bod 1 jsou především ti, co to lepí,
jak to jen jde, a nikomu to necpou, protože to dělají pro sebe, maximálně z
toho udělají stránku na web, aby se pochlubili. Mám za to, že těch bude
naprostá většina - a opravdu si myslíte, že to PRO NĚ nemá smysl?

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f na foldynovi.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 05, 2017 6:34 PM
Subject: Re: trubka jako zvukovod

Dne 05.01.2017 v 2:25 Petr Labaj napsal(a):
> No a vadí to něčemu? Podle mě spíš naopak.
> Jsou to lidé, kteří by se jinak k programování/elektronice nedostali
> vůbec.
> Takže určitě lepší takhle než vůbec.
>
> PL

Určitě lepší? Pro sebe v tom nevidím přínos žádný.

1. Do styku se softwarem stvořeným skladníkem-programátorem nepřijdu.
Pak je mi jedno, jestli se k programování dostal nebo ne.
2. Nedobrovolně se stanu uživatelem (spíš obětí) software, které napsal
skladník-programátor vyhovující označení lepič-stříkač. Pak bych byl
raději, kdyby se k programování nedostal a místo toho se raději věnoval
uklízení ve skladu.
3. Skladník se najde v programování a je v tom dobrý. Jako uživatel
software nepoznám, že býval skladníkem. Určitě existují, s několika jsem
spolupracoval a pohoda džez. Nutno ovšem podotknout, že žádný z nich
nespadal do čeledi lepič-stříkač, protože narozdíl od panem Lukeshem
glorifikovaných skladníků ze šroubárny, kteří nečtou datasheety (možná
proto, že je nenapsal Vergilius a nejsou latinsky), byli schopni (a
ochotni) akceptovat skutečnost, že bez práce nejsou koláče a slepení
primitivní aplikace metodou copy-paste z nich ještě nedělá profesionály.

jf