trubka jako zvukovod

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Leden 5 18:34:56 CET 2017

Dne 05.01.2017 v 2:25 Petr Labaj napsal(a):
> No a vadí to něčemu? Podle mě spíš naopak.
> Jsou to lidé, kteří by se jinak k programování/elektronice nedostali vůbec.
> Takže určitě lepší takhle než vůbec.
>
> PL

Určitě lepší? Pro sebe v tom nevidím přínos žádný.

1. Do styku se softwarem stvořeným skladníkem-programátorem nepřijdu.
Pak je mi jedno, jestli se k programování dostal nebo ne.
2. Nedobrovolně se stanu uživatelem (spíš obětí) software, které napsal
skladník-programátor vyhovující označení lepič-stříkač. Pak bych byl
raději, kdyby se k programování nedostal a místo toho se raději věnoval
uklízení ve skladu.
3. Skladník se najde v programování a je v tom dobrý. Jako uživatel
software nepoznám, že býval skladníkem. Určitě existují, s několika jsem
spolupracoval a pohoda džez. Nutno ovšem podotknout, že žádný z nich
nespadal do čeledi lepič-stříkač, protože narozdíl od panem Lukeshem
glorifikovaných skladníků ze šroubárny, kteří nečtou datasheety (možná
proto, že je nenapsal Vergilius a nejsou latinsky), byli schopni (a
ochotni) akceptovat skutečnost, že bez práce nejsou koláče a slepení
primitivní aplikace metodou copy-paste z nich ještě nedělá profesionály.

jf