OT povodne som napisal siahodlhe pojednanie o tom arduine, ale rozmyslel som si to, zmazal som to, takze len k tej Tojoteô was: trubka jako zvukovod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 5 10:33:03 CET 2017

>A kdyľ se objevil
>problém se zrychlujícími-se Toyotami, tak někdo udělal reverse engineering
>toho SW v řídicí jednotce.

No to nebol niekto, ale Michael Barr (mimochodom ma aj stranku na
wikipedii, aj to o niecom svedci).

A neurobil reverse engineering, ale na zdrojaky, ktore mu ako sudnemu
znalcovi vydala Toyota, uplne sprosto pustil lint a na zaklade tisicov
warningov z lintu oplul ten soft ako celok bez blizsieho skumania.

Ani sa nenamahal naznacit skumanie pripadneho zdroja skutocneho problemu.

Ja ludi, co sa snazia otrocky aplikovat nejaky postup, obvykle bez blizsej
analyzy vhodnosti danej metody a bez skumania alternativ; presnejsie ludi,
co nejaky postup vnucuju celemu svetu ako Jedine Spravne Spasenie (TM) (ci
uz z nezistno-nadseneckych alebo - ako je to v tomto konkretnom pripade -
z komercnych dovodov), typicky metodou zosmiesnovania tych alternativ,
pokladam za rovnako nebezpecnych ako samotnych patlalov.

wek