trubka jako zvukovod

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 02:25:16 CET 2017

No a vadí to něčemu? Podle mě spíš naopak.
Jsou to lidé, kteří by se jinak k programování/elektronice nedostali vůbec.
Takže určitě lepší takhle než vůbec.

Nakonec je to podobné tomu, když my elektronici třeba opravujeme auto,
omítáme opadanou stěnu a podobně. Taky většinou nejsme etalonem
profesionality v daném (nám cizím) oboru.

Pokud nám to ti lepiči necpou třeba do řízení ABS v autě, tak jen ať se
baví.
A zrovna ty řídicí systémy v autech dělají těžcí profíci. A když se objevil
problém se zrychlujícími-se Toyotami, tak někdo udělal reverse engineering
toho SW v řídicí jednotce. A byly tam takové prasárny, že by to možná
takhle blbě nenapsali ani ti lepiči.

PL