trubka jako zvukovod

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 4 22:44:44 CET 2017

Ono by to fungovalo i s tím levnějším zdrojem, ale musely by se tam pověsit
kondíky 100n a 470u elyt, nekdy ještě přidám i 10u v 0805 keramice, kterých
jsem si kdysi objednal snad tisíc. Někdo ještě přidává 10n a 1n, ale to rpo
tyhle kmitočty je snad zbytečné.

Arduino je tu málem sprosté slovo právě pro to, že vychovává lidi k tomu,
aby neblokovali napájení, nedávali odpory k ledkám a jiné další zlozvyky.
Největším zločinem arduina je ale to prostředí, díky němuž může programovat
okouzlující programy i skladník ze šroubárny a tím požítat koláče skutečným
programátorům, kteří než MCU naprogramují, tak dlouhé hodiny studují
dejtoshit, jak mají nastavit pojistkovou skříň prosesoru. Nejtěžším a nejvíc
sexy okamžikem jejich začátků programování byla blikající ledka, kterou
programovali DVA DNY, místo toho, aby jim blikala hned po zapojení nového
arduina a ještě to tam měli jako čtyřřádkový exámpl.

Tož asi tak nějak to je. Dejte tam příště ty kondy.

----- Původní zpráva -----
Od: Halen

Mě to s ultrazvukovým čidlem funguje. Není to tedy studna, ale zakopaná
plastová nádrž o výšce 1.7m a šířce 2m. Ultrazvukové čidlo zakomponované do
víka. Ultrazvukové čidlo je značně citlivé na kvalitu a tvrdost zdroje.
Napájení zajištuje li ion článek s dc-dc měničem na 5V. Levný měnič
nefungoval, musel jsem použít dražší a s ním čidlo funguje.

Měřím to pomocí arduina