trubka jako zvukovod

Halen halen na seznam.cz
Středa Leden 4 20:21:36 CET 2017

Mě to s ultrazvukovým čidlem funguje. Není to tedy studna, ale zakopaná
plastová nádrž o výšce 1.7m a šířce 2m. Ultrazvukové čidlo zakomponované
do víka. Ultrazvukové čidlo je značně citlivé na kvalitu a tvrdost
zdroje. Napájení zajištuje li ion článek s dc-dc měničem na 5V. Levný
měnič nefungoval, musel jsem použít dražší a s ním čidlo funguje.

Měřím to pomocí arduina

Honza