Re: Nabíjení tabletu.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Leden 4 11:05:43 CET 2017

Dobrý den,

Já mám to samé s tabletem Lenovo.  Se svojí nabíječkou nabíjí, když
použiju nabíječku od mobilu, tak mi napíše, že je malý nabíjecí proud, a
že nabíjet nebude.
Jak píšete, není nabíječka jako nabíječka, ale i kabely se liší. S
originál kabelem není problém, s kabelem z číny mi nechce nabíjet ani s
originál nabíječkou.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip