Re: Nabíjení tabletu.

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Leden 3 21:16:21 CET 2017

Nevymenili ste nabijaci kabel alebo nabijacku? Ma to nabijanie USB?
Ak to ma nabijanud USB:
Niektore zariadenia vyzaduju 'speci' kabel s odporovym delicom na datovych
vodicoch. Podla napatia na datovom pare voci zemi sa zariadenie rozhoduje,
ci ma nabijacku 1A, 2A a pod. Napatia pre dovolene prudy sa daju najst na
nete.

Niektore USB kable maju vrazene dokonca seriove odpory na napajacich
vodicoch a nie su urcene na nabijanie, ale len ako datove vodice...
nechapem pohnutky vyrobcu, ale aj taky jeden vlastnim...cvicil so mnou asi
4 hodiny, kym som na to prisiel. Telefon signalizoval nabijanie, ale
percenta nepribudali.

Obycajne tym 'trpia' iphony a velke samsungy, nabijane cez USB konektory a
pozadujuce 2A na nabijanie. A kazdy pozaduje ine napatie na datovych
vodicoch, aby si poznal svoju originalnu nabijacku...

Dodo

Dňa 3. 1. 2017 20:31 používateľ "Martin Hanek" <martin na hanek.net> napísal: