Re: tak platba za jistič přece jen prošla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 2 20:04:01 CET 2017

Já jsem ji samozřejmě ještě neviděl, ale napadá mě:
- lehčí a možná i menší
- menší samovybíjení
- 5000 nabíjecích cyklů
- docela rychlé nabíjení při tenkých elektrodách (ale neuvádějí tam,
jaká je závislost životnosti na tloušťce)
- možné lepší účinnost procesu "energie in/out"
- je to in&cool, kdežto Pb je staré&nezajímavé

PL