Re: tak platba za jistič přece jen prošla

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Leden 2 14:26:56 CET 2017

Na druhou stranu zahradkari, co potrebujou na chajde 3x25 na cirkularku
atd. nemuseji menit jistice za mensi, protoze pokud malo spotrebujou,
nebude to zas takovy rozdil.

My spotrebujeme doma cca 5MWh na 2 domacnosti. Cili to pri 3x25A znamena,
ze misto cca 500 zaplatim za rok cca 2500 jen na podporu... Nerad, ale
likvidacni to neni.

Pokud chalupar za rok spotrebuje 0.5-1MWh - zaplati cca 250kc -  500kc
nezavisle na sile jistice. Coz je jiste lepsi, nez byl puvodni navrh.

Teda jestli to dobre chapu.

PK