osvitka UV LED

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Leden 2 07:30:45 CET 2017

Stačilo se podívat do ceníku, jinak mě ceny zahraničních plateb naprosto
nezajímají. Jinou banku doporučovat nechci, u Spořky mám hypotéku a jsem
tam naprosto spokojenej.

Ještě k těm osvitům - já na to svítím tímhle:
http://www.ebay.com/itm/36W-Acrylic-Nail-Art-UV-Lamp-Curing-Light-Gel-Polish-Dryer-With-Timer-4-Bulbs-/262531435123

vzdálenost cca 30 cm, 2x film + 5mm plexi, osvit cca 40 s.

JMN