MCP3426/7/8

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pondělí Leden 2 05:22:10 CET 2017

dobry den.
ktery rigol ds1104 to konkretne je ? (maly/velky lcd)
http://www.silcon.cz/index.php?route=product/search&filter_name=1104
diky za info.
tomik.

Velmi pomohol osciloskop s dekodovanim zbernice (mam Rigol DS1104).
Teraz som ho prvy krat pouzil v pokrocilejsom rezime a zistil som, ze je to dost dobra a prepracovana masina. Rozne zoomy, dekodovanie, spustanie na najroznejsie podmienky. Keby nebol tak zufalo pomaly (ale co by chcel clovek za 700 Eur) tak ma velmi podobne funkcie ako moj pracovny LeCroy za 20k Eur :-)

b.