osvitka UV LED

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Neděle Leden 1 19:47:45 CET 2017

Já s ním mám zkušenosti dost mizerné, bral jsem dvě várky od různých
prodejců a obě byly naprosto k ničemu. Zmuchlané a nepravidelné, totálně
nepoužitelné. Vrátili mi peníze.

Na radu zdejšího osazenstva jsem objednal z dpsk.sk a spokojenost.

Pravda, úplně bez problému to nebylo - chtěl jsem ušetřit za dobírku,
tak jsem platil převodem. Bohužel jsem nevěděl, že platba do zahraničí
stojí ve spořce 220 Kč...

JMN