OT:3D Secure

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 28 17:10:48 CET 2017

 28.2.2017, 17:00:34

Žádný obchodník, tedy ani Ali to IMHO nepožaduje, neb mu to, krom
vetších komplikací nic nepřináší. Ale může to požadovat banka
nakupujícího, takže pokud obchodník nechce, ztratit část zakazníku,
tak musi podporu opičárny zavést.
Původně to bylo, ze strany zákazníka dobrovolné, pak některé banky
přesly na model "povinné pokud to obchodník podporuje" a nyní jak
alespoň chápu to co mi přišlo, to budu mít povinné pro všechny inetové
platby.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz