power adapter USB

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Únor 28 08:36:12 CET 2017

Vracím se  k tématu, včera mi přišel tento adaptér:

https://www.aliexpress.com/item/ORICO-Recommend-EU-Plug-20W-4-Port-USB-Charger-with-Fast-Charging-Technology-for-Your-Phone/32682714872.html?spm=2114.13010608.0.0.8NTIU9

připojil jsem na to RPi s externím diskem (samsung 500GB) a ještě jedno
zařízení (bere cca 100mA).

Ráno jsem na to chytnul a krabička nejeví naprosto žádné známky oteplení
- prostě je to studené jako jiné vypnuté věci. RPi na tom jede dobře,
žádný problém. Ještě se zkusím podívat na výstup osciloskopem, ale pokud
tam nebude žádná hrůza, tak je to podle mě dobrá volba.

Petr