OT Kotel s kompresorem?

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Neděle Únor 26 20:19:37 CET 2017

Hezký večer,

máme Protherm Tiger Condens. Už jako nový sem tam podivně zavrčel. V
dalších sezónách se intenzita i čas narůstal. Při servisních prohlídkách
se na nic nepřišlo.  Od loňského podzimu to dělal skoro pořád (v režimu
topení, ne při ohřevu TUV)). Začal jsem mít podezření na bypass a tak
jsem zkusil otočit nastavením. Od té doby je klid. Jen si nejsem jist,
zda je to nyní optimálně nastaveno, ale to zřejmě nebylo ani před tím.

EH