OT Kotel s kompresorem?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 26 20:03:32 CET 2017

Jednou jsem slyšel takový hrčení u našeho kotle. Zrovna jel naplno a
předpokládám, že nasál stavební prach a něco tam začlo hrčet. Slyšel jsem to
zatím jednou, v květnu má revizi, tak se na to třeba přijde. Zaručeně je to
jiný kotel, než má pan stavitel, ale nemohl by to být taky zdroj kraválu?
Jinak ať si pozve servisáka, až tam budou bydlet, tak takovej kravál asi
nevydrží... :-)

Hudecek