OT: Binarna scitacka (namiesto silikonu pouziva drevo)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Únor 26 14:33:55 CET 2017

Zdravim,

asi pred rokem jsem klukum delal neco podobneho.
Ono to byl jenom prototyp, kde jsem si overoval velikosti vahadel na
danu velikost kulicek, s tim, ze pak postavime nejake pocitadlo.
Nakonec nam dalsi pokusy maminka zakazala po incidentu 'ztraty ocelove
kulicky' v ustnim otvoru mensiho syna (nastesti prosla travicim traktem
bez nehody)

My jsem chteli udeat jeste i hru Dr. Nim
http://www.one-leggedsandpiper.com/Christmas/Presents/Dr-Nim-Manual.pdf

:)

   Sam