PLCC pouzdra

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 24 19:17:43 CET 2017

 24.2.2017, 19:03:04

 V robotarne jsme sazeli na desky RAMky v SOJ poudrech, coz se IMHO
 od PLCC, zase tak moc nelisi, cca 0,5  Mks/rok, takze nejakou statistiku
 uz to da. A pokud se pamatuji, byly to z hlediska vad pajeni, ty
 nejmene problematicke soucastky. Pravda, pajelo se to pretavenim v
 peci, rucne jen opravy. Ale i ty, delali reworkeri celkem bez
 problemu - mikropajkou s hrotem typu minivlna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Hudecek napsal:

> [...]
> složitý ho dostat pryč. Tenhle typ nožiček fakt ne...

> A ruční připájitelnost soklu se výrazně zvýšila, pokud jsem vystříhal
> vnitřek, který jinak bránil tomu, aby se páječka zároveň dotkla padu i
> nožičky.

> Oproti tomu TQFP:
> - Nožičky jsou normální, takže páječka dobře dosedne těsně ke konci a cín
> okamžitě zajede kam má. Lze pohodlně připájet celou řadu na jeden zátah.
> Pokud se nějaké spojí, odstranění snadné.
> - 0,8 mm pořád ještě umožňuje ruční nakreslení DPS s průtahy mezi nožičkama.
Sakra, vaše ruce bych chtel mit. Ja mam pri rucnim ktesleni problem,
natahnout spoj i mezi DIL 2,5 mm.