PLCC pouzdra

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 24 18:32:17 CET 2017

Díky oběma za odpověď.

Se spolehlivostí soklů jsem kupodivu nikdy problém neměl, ale je fakt,
že jsem
snad nikdy nevytahoval integráč z jednoho soklu víc než 3-5x a měl jsem
na to vytahovák, takže se plošky moc neramovaly.
Kde se to vytahovalo často (samodomo programátor), tak tam jsem
si udělal něco jako sokl z kousků do čtverce slepených přímých konektorů,
a chip se při vyndávání vytlačoval spodem.

K tomu pájení: když tak vzpomínám, tak je asi pravda, že jsem toho v SMD
provedení moc v životě nezapájel, většinou jsem používal TH sokly.
Ale nějaké jsem určitě pájel i přímo na desku bez soklu (kdysi dávno jsem
vyráběl nějaké ochcávky na herní konzole), a nepamatuju si, že bych s tím
měl nějaké zvláštní problémy. Používal jsem (a stále používám) trafopáječku
s velmi tenkými hroty. No ale je to už dávno a Alzheimer úřaduje, tak už si
možná ta negativa nepamatuju (historická idealizace).

Díky.
PL