Je vacsina tovaru v SOS a TME velky cinsky odpad? was: Poptavka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Únor 24 16:58:26 CET 2017

No co si vzpominam tak nejvetsi problemy byly s kondiky 100n SMD. Jinak
za ty roky odeslo toho malo. Sem tam nejaky PIC, ST3232. A par krystalu.
Vyplati se zmerit pasivni soucastky, obcas to nekdo pomicha.
Co se tyce firem u nas, tak nejspolehlivejsi je asi Ecom, GES a TME.
GMe obcas posle neco jineho nebo neco chybi. Ale posledni roky se zlepsili.

Michal Gregor