PLCC- RE: Poptavka pameti -http://www.soucastka.cz/am29f040b-120jc-4-megabit-512-k-x-8-bit

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 13:19:10 CET 2017

bohuzel, "non-genuine" IC z  GME musim alespon pro jeden pripad potvrdit.
je to uz par let stara zalezitost a gme se k tomu jakz takz postavilo celem,
ale porad to znamenalo sundat svaby z osazenych desek a dat tam nove.
(a samozrejme predtim zjistovani proc nova varka zarizeni se zahadne chova
jinak nez stara)
T.M.