PLCC- RE: Poptavka pameti - http://www.soucastka.cz/am29f040b-120jc-4-megabit-512-k-x-8-bit

konference na ei.cz konference na ei.cz
Čtvrtek Únor 23 09:57:29 CET 2017

Zdravim,

ja vetsinou vykupuji ukoncenou vyrobu na ceskem a slovenskem uzemi.
Na 99% jsem si jist s puvodem, ale to jedno procento nejistoty tam je.
Tech napodobenin se taky bojim, ale na 100% se to neda vyloucit.

A kvuli tomu mam na vsechno zbozi ochrannou dobu 1 mesic, takze pokud by se
stalo, ze to je spatne, tak penize vratim. Kazdemu radim ( a mam to i v
obchodnich podminkach) aby pred zapajenim si namatkove soucastky otestoval.

Mohu rict, ze za tech 27 let jsem rozeslal tisice baliku, a reklamaci jsou
radove jednotky rocne, a to vetsinou chybou pri baleni. Kazda reklamace se
vyresila k oboustrane spokojenosti.

A jeste na zaver .. vicekrat jsem se setkal s tim, ze moji praci nekdo
prirovnava k distributorum ( SOS, FARNELL, RS, ..) a chtel by u mne vse. Ale
prodej obsolete komponentu, rozpracovane vyroby, stare vyroby je uplne o
necem jinem a neda se z distributory srovnavat.
Bezne soucastky u mne nejsou zajimave, ale pokud Vam stoji 40 let stara
masina a vadna je pouze nejaka stara soucastka ( nejaky port k 8080) , tak
si klidne prijedete z Brna do Horni Suche pro jeden svab a je jedno, zda
stoji 10 Kc 100Kc 500Kc.

Pokud to chce nekdo prodiskutovat, tak se muzeme setkat na AMPERu v Brne,
stanek MALUTKI media , hala F 4.10

Galuszka Jan - www.soucastka.cz