CAD sw

michal.grunt na gmail.com michal.grunt na gmail.com
Neděle Únor 19 20:20:44 CET 2017

Známý si v tom nakreslil skoro cely barák včetně vybavení … Já to zkoušel několikrát a ač jsem před tím celkem úspěšně modeloval v 3D Studiu (a sem tam ve Rhino 3D)  tak na tohle ovládání jsem nějak krátký, protože to jde úplně jiným směrem nez ty vyspělé CAD softwary… Ted co mam 3D tiskárnu tak se učím právě ty uživatelsky přívětivé softwary ala FreeCAD ale moc mi to nejde (plus je, že mají tyto softwary spoustu knihoven typu šroubky, matičky, ozubená kola atd. a jsou určeny pro tento druh použití – 3D tisk). Ale to ovládání je u některých šílený.

Od: iko
Odesláno:neděle 19. února 2017 11:14
Komu: HW-news
Předmět: Re: CAD sw

Neviem ako export, ale skrine vsetky co som robil (normalne aj vstavane), vratane pristresku (altanku), detskeho domceka na stracich nozkach som robil v SketchUp-e.
Dňa 19. februára 2017 11:05:14 SEČ používateľ Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal:
Zdravim,
kreslim slozitejsi skrinku s polickami a supliky rucne na papir. Nebylo
by to rychlejsi nakreslit v pocitaci?

Existuje nejaky univerzalni SW zdarma? Asi by to chtelo export na CNC
stroje, 3D tiskarny a podobne. A knihovnu sroubku, maticek, pantu atd..

Zkusenosti mam nulove, jen obcas kreslim DPS v Eagle.

Michal