Re: [OT] Rozměry dvířek myčky Bosch/Siemens

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Únor 19 15:50:38 CET 2017

Delaji se specielni panty. Dvere se otevrou a pak se zasunou na bok
skrinky. Tak se da pouzit standardni mycka nebo pracku.

http://www.kovani-mkupr.cz/oddeleni/686/kovani-pro-otvirava-a-zasouvaci-dvirka/