vady a zavady syntaxe roznych asm, was: hlasovy syntezator do jednocipu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Únor 19 11:57:16 CET 2017

Zatím jsem měl to potěšení se tomu vyhnout :-) Ale programoval jsem jeden pomocný VLIW koprocesor. Zápis v JSA byl poněkud
zvláštní v tom, že se jedna instrukce mohla zapisovat až do pěti řádek, aby to bylo čitelné i pro člověka.
A to byla instrukce „pouze“ 96 bitů, oproti tomu M56k má jen 24bitů. Ne, že bych si myslel, že by to situaci výrazně
zjednodušovalo :-).