vady a zavady syntaxe roznych asm, was: hlasovy syntezator do jednocipu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Únor 19 11:44:17 CET 2017

Jsem toho názoru, že programovat ARM (RISC) čistě jen v ASM (vyjma nutných částí) je, dobré pro zábavu nebo pro masochisty
:-). Musíte myslet nejen na to co naspat ale i jak to napsat, mít pořadí instrukcí aby vám procesor zbytečně nečekal na
dokončení předchozí a tak. Kdyby existovala jedna architektura a příliš se neměnila tak by to šlo, ale ono se to časem
docela mění, tak je efektivnější nechat optimalizaci na kompilátoru.