vady a zavady syntaxe roznych asm, was: hlasovy syntezator do jednocipu

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Únor 18 22:15:18 CET 2017

Hezky vecer,

me osobne se ASM pro 51 velmi libi a jiz dlouho se (ne)odvazuji polozit
kacirskou otazku, zda nekdo programuje ARMy ciste v ASM. Osobne s nimi
nemam temer zadne zkusenosti, ale kdyz uz se to tu probira, tak si snad
troufnu se zeptat ...

EH